fredag 24 april 2009

Åh vad jag älskar det!

Blommig jacka från Åhléns
299 :-

Åkte ner på stan tillsammans med mamma, pappa och storasyster idag. Jag skulle köpa ett par skor och använda min rabattkupong på Åhléns men skorna som jag ville ha satt inte bra för fem öre. Så jag gick bort till kläderna och där hittade jag den här sötnosen och jag höll på att kola av förundran. Jag blev kär med en gång och frågade mamma och pappa snällt ifall jag fick köpa den.. Svaret blev ja, så nu ligger den fint på min säng. Iiih!

Har så fruktansvärt tråkigt så jag dör. Har även ont i magen, tröck nyss i mig en kebabtallrik som var otroligt god men jag fick inte i mig mer. Så nu ska jag bara dricka fanta och njuta av att våren är här nu. Om mindre än en månad så fyller jag sjutton och då ska jag ha en hejdundrades fest och jag hoppas att alla mina vänner har ork och möjlighet till att komma.

Sitter och småtjurar i min ensamhet. Känner inte för att vara vaken, vill bara lägga mig ner och sova. Slippa att vara ensam och bara sova, då känner man inte av någonting. Längtar till morgondagen då jag ska till Högsjö och sedan till Brevens. Vi ska som sagt åka moped dit och det ska bli mysigt. På sista tiden så har vi umgåtts mycket med annat folk så det ska bli skönt att hitta på någonting tillsammans, bara han och jag. Men ikväll så ska jag umgås med familjen. Sedan ska jag sysselsätta mig med saker som att packa grejer, ta in tvätt och plocka reda på skit mitt rum. Måste ta tankarna ifrån Dennis. Blir bara jobbigt när han inte här och jag inte är där.

Inga kommentarer: