torsdag 9 april 2009

Ändrade planer är alltid bra.

Det var meningen att jag skulle åka till Högsjö på lördag men jag ska åka dit redan imorgon. Eftersom att jag inte har något att göra så ska jag umgås med Jennifer och det känns alltid bra att ha någonting att falla tillbaka på. Jennifer är tre år yngre än mig men jag ser henne som en jämnårig vän som är skitbra på alla sätt och vis. Eftersom att jag har spenderat mycket tid hemma hos henne och Dennis så har vi faktiskt blivit riktigt bra vänner. Vi berättar saker för varandra som kanske inte andra vet och alla behöver en vän som de kan prata med om vad som helst. Sedan jag blev tillsammans med Dennis och jag var där för första gången så pratade jag med Jennifer och det klickade. Det låter klyschigt men jag har faktiskt hittat en jävligt bra polare. Jag skiter i att hon är tre år yngre än mig, det är inte relevant. Det är personligheten som räknas och hon har allt.

Inga kommentarer: