torsdag 9 april 2009

Mycket bättre idag.

Idag så ser tatueringen inte lika röd och svullen ut. Men jag gjorde bilden svartvit ändå för att den är fortfarande lite röd. Det känns bra att den sitter där men Dennis har råkat komma emot den många gånger, fast det inte var med flit så gör det ändå ont. Vad tokigt det kan bli. Nu är jag hur som helst hemma och jag måste säga att det suger lite för jag vill ju vara med Dennis. Men jag ska dit på lördag igen och då ska jag umgås med honom ordentligt innan skolan börjar igen. Jag är så osugen på skola så jag dör! Men det är bara att bita ihop och lägga till ett leénde.

Snart ska jag nog tvätta lite kläder. Känns som att det börjar lite tunt på den fronten och när skolan börjar sen så behöver man ha rena kläder. Då hinner man inte alltid med att tvätta när man väl kommer hem från skolan, då ligger man och sover precis lagom när man kommit innanför dörrfan. Nu känner jag att jag inte har så mycket att skriva längre. Återkommer senare om jag kommer på någonting roligt. Wihu.

Inga kommentarer: