onsdag 1 april 2009

Han gör mig lycklig.


Klockan är snart tio och jag funderar faktiskt på att sova men jag ska först vänta på att D ska ringa mig. Han är för tillfället hemma hos Oskar och slappar med honom så jag får vänta ett litet tag tills han kommer hem. Det brukar ta en jävlarns tid men jag får hålla ut. Om inte annat så åker jag ju till honom imorgon efter plugget. Imorgon så är det gympa och eftersom att jag inte kan duscha i skolan så får jag låna duschen i Högsjö eftersom att jag tar bussen direkt dit efter skolan. Jag känner mig nördig som inte vill duscha i skolan, det är ganska äckligt att vara svettig och jävlig men jag får varna folk när de ska sätta sig bredvid mig. Det är det enda rätta liksom. På fredag så har jag sovmorgon så egentligen behöver jag inte gå upp speciellt tidigt. Jag börjar 12.40 vilket är extremt skönt och då har jag bara två lektioner och sen har jag hela dagen fri. Men jag vill så gärna sova i Högsjö men Dennis ska på begravning på fredag vilket är ganska tidigt så jag får ta en relativt tidig buss hem. Men det är värt att offra sovmorgonen för att få stanna hos honom lite längre. Vi kommer knappt ses i helgen så jag försöker passa på att umgås med honom så mycket som jag bara kan innan dess. Men nästa vecka så är det lov och det hurrar man förr! Då ska jag sova hos Dennis hela tiden, mouhaha.

Inga kommentarer: