fredag 3 april 2009

Mysig tjejkväll.

Klockan är tjugo över tio på kvällen och jag sitter i min storasysters rum tillsammans med henne och Fanny. Vi sitter alla tre vid en varsin dator och nördar oss ovanligt mycket. Jag kollar på skor på Skopunktens hemsida och nu känner jag mig lite illa till mods eftersom att jag bara har 250 kr kvar av mitt studiebidrag. Men jag har ju trots allt köpt busskort, en kjol och sedan köpt mat så jag har ju köpt vettiga saker. Kläder behöver alla och busskort var oerhört essentiellt eftersom att jag måste kunna ta mig till min D i Högsjö. Han har inte några pengar nu när han inte har studiebidrag längre så får jag ta mig till honom. Inte mig emot, jag gillar verkligen att åka till honom och tycker om att spendera ganska mycket av min tid där. Nu när det är lov nästa vecka så vet jag vart jag kommer befinna mig. I D's säng sovandes en hel vecka. Det låter inte så jävla illa va? Det finns inget bättre än att ligga i en varm och stor famn som tillhör en kille som gör hela mitt liv värt att leva.

Det är sällan jag har något planerat om helgerna och även veckorna för att jag vill hålla det öppet så att jag kan åka till D. Vilket är ganska sjukt. Jag har försummat mina vänner för min pojkvän och det känns inte bra. Men det känns ändå som att D är min bästa vän och det är honom jag ringer om jag är ledsen. Jag har inte så många vänner som jag verkligen litar på men Josefin är den jag pratar mest med och den jag har känt längst. Henne har jag haft vid min sida i ungefär fem år och jag ångrar inte att jag träffade henne för en sekund. Hon bodde flera mil ifrån mig i många år men för några år sedan så flyttade hon till Vingåker men jag har inte tagit mig tid att träffa henne förräns mer nyligen. Nu har vi återfått kontakten ännu mer och jag gillar det verkligen.

Sitter och kollar på klänningar tillsammans med Fanny och Elfrida på Gina tricot och Stylebystars.se och det kliar i fingrarna på mig. Jag ska ha min födelsedagsfest i maj och jag vill väldigt gärna ha en svinsnygg klänning att svassa runt i. Fast det är bra lång tid kvar så det kommer säkert komma in mer snygga klänningar så då hinner jag få in mer pengar också. Jag håller tummarna för att det blir av för jag verkligen vill ha en snygg partyklänning som jag kan glida runt i i sommar.

Jag känner mig bloggsugen men jag har inget mer att skriva. Dennis är just nu på fest här i Katrineholm tror jag. Han är nära och det känns bra men det känns så surt att inte ha honom just här hos mig. Men jag får förhoppningsvis träffa honom på söndag så jag klagar väl inte. Vi kan inte ses hela tiden och det vet både jag och han. Han ville inte att jag skulle åka hem idag så jag vet att han vill umgås med mig. I like it! <3

Inga kommentarer: