tisdag 21 april 2009

Min älskling är här.

Nu är Dennis här och vi har precis tryckt i oss lite ugnspannkaka vilket satt fint som satan. Har även fått i mig lite ipren eftersom att jag har så himla ont i huvudet så jag skulle kunna dö när som. Skulle vara skönt att få sig lite sömn så att man orkar upp till skolan imorgon, men jag vet inte om jag ska dit. Måste ringa BUP imorgon igen eftersom att det inte fungerade att ringa idag då alla var "upptagna". Nåja, om det inte funkar imorgon heller så är det bara man fortsätter ringa.

Ser även på Kung fu panda tillsammans med älskling och han är som fastklistrad. Han ligger där i min säng och ser så otroligt söt och koncentrerad ut. Det är nästan så att man inte vill störa honom men jag ska snart hoppa över dit och överösa honom med pussar och kramar. Vi firar ju som sagt fyra månader idag och det är så mysigt att ha honom här.

Usch, vad dåligt jag mår :( Inte många gånger jag haft såhär ont i huvudet faktiskt. Vill bara sova, men eftersom att jag inte vet om Dennis ska sova här inatt eller åka hem ikväll så låter jag bli att sova utan är vaken med honom istället. Fan vad han är bäst, min älskling. v

Inga kommentarer: