onsdag 29 april 2009

Sugen? Inte ett dugg..

Gladiatorsandaler för 250 :- på Skokanonen.
Budget är bra!


Kom hem för ett litet tag sedan och snart är det dags för lunch. Sill, skinka, potatis och gräddfil. Kan dagen bli så mycket bättre? Ikväll så är det utvecklingssamtal och jag måste säga att jag faktiskt är nervös. Har inte varit i skolan på två veckor eftersom att jag har mått dåligt och tagit kontakt med BUP, så det är inte helt säkert att jag kommer få mitt studiebidrag nu men det hoppas jag verkligen. Har tagit kontakt med min mentor och sagt att jag faktiskt mår dåligt. Jag hoppas att han förstår, samt CSN också.

Ska ner på stan tillsammans med mamma och Elfrida lite senare. Tänkte kolla på skor! Är ganska sugen på dem som jag har här ovan, men vill gärna ha något med klackar. Nåväl, det återstår att se vad det blir.

Inga kommentarer: