tisdag 14 april 2009

Sova vidare en timma.

Klockan är tjugo i åtta på morgonen och jag har varit vaken lite mer än en timma. Idag så är det skola som gäller och efter det Högsjö. Jag har riktig beslutsångest nu på morgonen: jag har ingen aning om vad fan jag ska ha på mig. Jag orkar inte vara för uppklädd och komplicerad men jag vill ändå ha någonting som syns. Antar att det blir jeans, ribbat linne och sedan ett par enkla vita skor. Mer än så orkar jag inte krydda till det idag. Jag går i skolan till tjugo över två och efter det så tar jag bussen som går halv tre till Vingåker. Därefter så är det byte och det gillar jag inte. Men jag antar att jag inte dör, man behöver nog inte vänta så överlänge. Jag har absolut ingenting att skriva just nu, jag är så trött så att jag skulle vilja lägga mig i sängen och sova lite till. Det kanske man skulle göra. Jag får ställa klockan så att jag kommer upp igen. Skönt med en stor och varm säng, åååh!

Inga kommentarer: