onsdag 29 april 2009

Fyfan vad gla' jag är!

Har kommit hem från utvecklingssamtal och det gick superbra, faktiskt. Fick inte skäll utan min mentor förstod precis vad som var på gång och hur jag mådde. Dessutom så får jag mitt studiebidrag och det är skönt att veta. Det är så mycket man vill ha, och för att få det så måste man ha pengar. Dessutom kan jag ta mig till D fram och tillbaka utan att mamma och pappa måste pröjsa. Det kostar 56 kr fram och tillbaka när man ska till Högsjö och sedan hem, och det lider plånboken av till slut. Så jävla klantigt att jag tappade bort mitt busskort redan första veckan jag köpte det. Men det kanske är ett tecken, att jag inte ska ha något förbannat busskort utan ska betala cash? Jag har då ingen aning men så är det säkert.

Ringde till D nyss, han var ute och grillade och det var skönt att veta att han var ute och hade roligt! Tycker inte om att tränga mig på honom som jag har sagt till honom och skrivit här tusen gånger innan. Tycker otroligt mycket om honom och det blir lätt så att jag stannar hemma hos honom två eller tre dagar för länge. Det tar säkert på hans relation till hans vänner, det inser jag nu och jag skäms för att jag försöker hålla honom för mig själv. Det är inte så det går till!

Nu ropade mamma att det är mat så nu ska jag springa ner för trappen och klämma i mig en hamburgare. Jag tror Cops börjar nu, så jag ska se på det med. Jävla skitprogram men jag gillar't. Pussy

Inga kommentarer: