fredag 24 april 2009

Inte så glatt som man tror.

Nu har jag ännu mer ont i magen och jag är trött som ett as, men ändå inte. Ser på Weeds för tillfället och kommer nog göra det hela kvällen. Weeds är en sjukt bra serie som jag precis har börjat se på och är helt inne i det. Man kan ju kolla på det på www.tv6.se/play och jag tycker att det är riktigt bra, då kan man se på det när man vill utan att följa några tvtider. Är inne på avsnitt nummer fem på första säsongen. Finns även säsong två och tre, de ska jag minsann se innan de försvinner från webben. Det är så tråkigt att vara hemma, ensam, på en fredagskväll då man egentligen ska vara ute och festa med en massa folk. Jag förstår inte ens varför jag sitter här. Visst är det härligt att bara slappna av för en gångs skull men jag skulle hellre göra det med en massa folk runtomkring mig.

Som tur är så har jag några kära vänner på msn som jag gladeligen konverserar med. Nu när jag ändå inte har ett skit att göra så kanske jag gör fler fina armband ikväll. Jag tycker mycket om att pyssla men tar mig aldrig tid till det. Tar mig aldrig tid till någonting egentligen numera, det bara blir som du blir. Det är skönt att det mesta är spontant och impulsivt. Speciellt när jag umgås med Dennis, då blir det mesta impulsivt och spontant. Det blir alltid grillning eller så umgås vi bara och köper pizza samt klämmer på en film. Ikväll så ska jag slappna av och spendera några timmar för mig själv innan jag går och lägger mig. Nu ska jag fortsätta att se på Weeds.

Inga kommentarer: