tisdag 14 april 2009

Trött på denna skit, ärligt!


Ja, jag är trött. Inte fysiskt utan psykiskt riktigt jävla trött. Jag är totalt utmattad och jag orkar faktiskt inte med mer. Jag skulle vilja hoppa ner i ett svart hål, vara där ett tag och sedan komma upp igen när saker och ting har blivit bättre. Jag känner mig äcklad av allt folk som inte litar på mig och det jag säger. Vad fan ska jag göra för att ni ska lyssna? Jag ska inte behöva försvara mig själv så fort jag säger någonting, jag ska inte behöva övertyga alla om att jag faktiskt mår dåligt. Folk ska lita på mig och det jag säger. Det hela får mig bara att känna mig dum och det ska jag inte behöva. Det jag verkligen behöver är vänner som kan sitta vid min sida och lida med mig. Det är inte alltid jag mår fysiskt dåligt utan mest psykiskt. Det äter upp mig inifrån och ingen kan sätta sig i min situation och börja förstår hur jag har det och hur jag mår. Varför ska jag behöva må dåligt av att folk tror att jag ljuger så fort jag öppnar käften? Jag har gjort dumma saker men jag ska inte bli straffad för det. Det är inte varje dag jag orkar ta mig ur sängen och veta att det blir en bra dag trots all skit som härjar. Jag är trevlig mot dem som är i min närhet och till och med folk som jag avskyr kan jag iallafall behandla med respekt.

Det enda jag vill är att folk ska fatta att jag inte mår bra och jag orkar inte försvara mig längre. Jag sänker min garde och hoppas på att folk ska börja inse att jag inte pallar trycket av folk som säger "Fan vad du ljuger!" Jag säger inte detta för att peka ut någon eller kritisera men gör inte sådant som andra kan ta illa upp av. Säger jag att jag mår dåligt så gör jag det. Som sagt så orkar jag inte försvara mig. Jag vill bara att folk ska lita på mig. Min pojkvän, mina vänner, min familj ska alla stötta mig och säga att blir bra. Jag tänker inte kämpa mer för att bli accepterad. Det är inte vad jag gör. Ta mig som jag är, snälla?

Inga kommentarer: