tisdag 21 april 2009

Varför krångla så?!

Ja, jag är riktigt irriterad och jag kan tamigfan inte dölja det på ett vettigt sätt. Har pratat med D i flera timmar och försökt få honom att förstå att jag vill hämta honom i Högsjö eftersom att vi firar fyra månader idag. Men envis som han är så får jag absolut inte hämta honom. Han har inga pengar så jag förstår inte hur han hade tänkt att han skulle kunna åka buss hit. Jag blir så jävla irriterad så att jag nästan spyr. Det kommer säkert sluta med att vi inte ses överhuvudtaget! Fan vad jag är arg.

När jag inte får som jag vill så blir jag alltid förbannad och tyvärr så kan jag inte göra något åt det. Brukar oftast bli så att jag blir så förbannad så att jag gråter mig igenom en hel kväll. Om det är så att D inte kommer hit idag så kommer jag vara ledsen resten av dagen och det orkar jag inte. Visst, det är inte hela världen men vi har trots allt varit tillsammans i fyra månader idag och jag skulle vilja fira det genom att träffa honom. Det är så tråkigt att jag alltid måste åka till Högsjö om jag vill träffa honom. Inte alltid kanske, men för det mesta. Dels för att han inte orkar och för att han inte har så mycket pengar. Jag klandrar inte honom men önskar att han kunde komma hit! Jag är trött på att åka buss fram och tillbaka flera gånger i veckan. Skulle vilja vara hemma också.

Inga kommentarer: