fredag 3 april 2009

Sjuhelvetes kväll!

Jag är trött och därmed orkar jag inte skriva mycket. Igår så åkte jag till Högsjö och umgicks med Dennis. Jag lagade mat åt hela hans familj och även åt Oskar. De repade och till slut kom Marcus dit också. Sedan när de hade repat klart så gick vi hem till Oskar. Där drack vi grogg och spelade Buzz. Jag fick i mig tillräckligt för att jag skulle bli påverkad och det var inte bra. Jag var trött och lullig vilket gjorde mig halvt lealös. Men jag tog mig hem iallafall. Dennis fick dra av mig kläderna eftersom att jag redan hade somnat i stort sätt. Tack älskling.

Vaknade klockan två på dagen idag och jag är fortfarande stentrött. Men det var skönt att få sova ut. Dennis lagade korv och potatismos åt oss två och vi åt oss mätta. Myste sedan i soffan och det var dags för mig att åka hem. Åkte buss en timma och sedan shoppade jag på stan med mamma och storasyster. Fick med mig en riktigt fin vårkjol hem i storlek 32(!) vilket är galet litet. Men hade jag provat den i storlek 36 så hade den varit för stor och puffig. Jag ville ha en minikjol typ. Åkte sedan och handlade mat, vindruvor etc etc. Sådant man behöver för att ha en lyckad fredagskväll utan att ha något att göra egentligen. Fanny kommer hit sen så jag ska umgås med henne och storasyster. Äntligen tjejkväll!

Inga kommentarer: