måndag 27 april 2009

Nyfixade bralls.


Har absolut ingenting att göra nu, så för en liten stund sedan så satte jag mig och trashade mina brallor som jag har haft i år och dagar. Blev hyfsat bra! Dessa byxor har jag haft så otroligt länge så de har bleknat skitmycket, jag ska nog ta och färga dem svarta igen. Jag har inte ens använt dem speciellt mycket men ändå blev de så blekta. Trist tycker jag. Man kan knappt tvätta dem utan att de ser ut som skit efter. Blir alla svarta byxor så, eller är det bara Cheap Monday? Ordet "cheap" kanske kommer till rätta där, ha. Men har velat haft sönderslitna byxor ett tag nu, finns ju skitsnygga på Gina tricot men det är betydligt billigare att trasha ett eget par som man inte är rädd om. Ett tips som man bör tänka över, har man några sketna byxor i garderoben som behöver fixas om så trasha sönder dem om ni känner er extra rebelliska, det funkar minsann!

Inga kommentarer: