tisdag 21 april 2009

Vad glad jag är!


Idag så har jag och Dennis varit tillsammans i fyra månader och det känns som att tiden har gått så fruktansvärt fort! För fyra månder sedan idag så kom jag hem till honom för första gången. Vi umgicks och jag blev kär, han med. Jag tycker verkligen om min sötnos och jag vill inte släppa honom för fem öre. Han är mitt hjärta och jag värdesätter honom så högt. Jag och mamma ska åka och hämta honom vid fyra idag och jag längtar tills dess. Innan det ska jag göra mig riktigt fin så att han tycker om mig ännu mer idag!

Är hemma från skolan idag pga att jag ska ringa till BUP. Det betyder barn och ungdomspsykiatriska mottagningen. Känner att jag behöver någon att prata med och i det här fallet en psykolog. Det ska bli riktigt skönt att få veta att allting kommer ordna sig till slut. Det är klart att jag kan prata med pojkvän, vänner och familj men jag vill inte vara en börda för dem. Därför är det alltid skönt att prata av sig med någon man inte känner, någon som man knappt har sett tidigare.

Snart ska jag ta en dusch och göra mig iordning, eller är det likabra att ringa BUP innan? Vi får se hur jag gör. Ska nog iallafall ta och välja ut lite kläder som jag ska ha på mig idag. Vill inte se ut som en jävla slusk när jag ska träffa Dennis. Jag vet att han tycker om när jag har gjort mig iordning lite extra. Jag kan knappt fatta att vi har varit tillsammans i fyra månader redan. <3

Idag så blir lilla Ebba fyra månader också. Hon föddes samma dag som jag och Dennis blev tillsammans vilket jag tycker är en gullig grej. När jag ringde Dennis för en liten stund sedan så sa han sött "Idag har vi varit tillsammans i fyra dar.. nej, månader!" Haha. Han är så jävla gullig så jag dör. Sött att han minns så fast han knappt är vaken när man ringer. Han är min sötnos!

Inga kommentarer: