fredag 24 april 2009

Öde hus är bra roliga.


Jag är hemma efter att ha spenderat några dagar i Högsjö. Igår så var vi ute med mopederna, vi åkte till ett ödehus som var bra läbbigt. Jag plockade blommor och kastade sten på huset vilket jag tyckte var skoj fast jag fick lite dåligt samvete. Men det gick himla segt att åka moped! Jag körde i tvåans växel men vågade inte gasa på, slutade med att mopedfan dog pga att jag aldrig gasade. Kändes inte ett dugg smidigt och Dennis fick vänta på mig bra många gånger. Fick en snabblektion i mopedåkande i förrgår, och igår så tog vi en lång tripp ut i skogen. Det var alltså andra gången jag åkte moped och det gick faktiskt bra. Det var otroligt roligt!

Imorgon så ska jag tillbaka till Högsjö. Eftersom att det ska bli så fint väder så ska jag och Dennis ta mopederna ut till Brevens och fika vid en badstrand. Jag måste säga att jag längtar, trots att jag nyss kom hem. Tycker verkligen om att spendera min tid i Högsjö. Det är så lugnt där och man slipper stressen som brukar härja i en stad. Katrineholm är inte speciellt stort, men tillräckligt för att man ska känna av stressen. Jag gillar att befinna mig därute!

Har ingenting att göra ikväll, men ska nog bara knäppa på en mysig film med lite godis och läsk. Måste nog tvätta lite kläder också om inte mamma redan har gjort det. Känns som att jag tvättar och städar hela tiden, men det blir så när man är klädkåt. Nåja!

Inga kommentarer: