tisdag 14 april 2009

Skolan suger musten ur mig.

Klockan är lite över nio på morgonen och jag har varit uppe i tre timmar. Sov hos Dennis och vi låg uppe inatt och pratade som vi nästan alltid gör. Men till slut så somnade vi båda två och jag gick upp klockan sex imorse. Det sög verkligen eftersom att jag ville ligga kvar i D's varma famn och bara leva. Men istället så måste man upp till skolan som suger totalt. Det enda som är bra med skolan just nu är vännerna som finns där. Det är bra! Vill dock gå hem eftersom att jag har fått ont i magen igen. För några år sedan så hade jag först lingonveckan, men när den hade gått över så hade jag fortfarande smärtan kvar som brukar komma med det röda. Det slutade med att jag fick åka in till sjukhuset och få antibiotika. Men sedan så mådde jag bättre.

Det var så obehagligt att vakna imorse då jag kallsvettades som en tok. Känner mig skakig och underlig i kroppen och jag har ingen aning om vad som härjar. D är sjuk och han kanske är på gång och smittar mig. Hur som helst mår jag dåligt men jag är inte tillåten att gå hem. Föräldrar förstår inte alltid att man faktiskt KAN MÅ DÅLIGT utan att vara påväg att dö. Jag har känt mig konstig i några dagar vilket har lett till att jag har varit otroligt grinig och inte öppen för allt. Känner mig bara så trött och utmattad. Känns inte som att jag har sovit ordentligt fast jag har somnat innan tolv varje kväll! Önskar att jag kunde ta en painkiller och sedan gå hem och lägga mig och sova för jag tror verkligen att det behövs. Har mycket jag måste tänka igenom, beslut att fatta.

Inga kommentarer: