torsdag 23 april 2009

Ingen som helst lust, faktiskt.

Sitter i Högsjö tillsammans med Dennis. Jag glider runt på internet medans han kämpar med våran låt som vi ska spela in framöver, vilket jag hoppas. Det går visserligen bra men nu är jag bara trött och vill lägga mig i sängen och somna, bums. Vilket jag vet inte kommer hända förrens ikväll eftersom att jag inte ska åka hem förrens klockan tio över sex och då måste jag hålla mig vaken till dess, fan också. Har ingen lust att åka hem heller, känner inte att jag orkar med skolan imorgon men blir så illa tvungen. Vill bara sova mig igenom fredag, lördag och söndag. Förstår ni hur skönt det skulle vara? Har inte varit i skolan på länge nu men jag känner mig så känslomässigt utmattad så att jag är nära att börja gråta för minsta lilla grej vilket jag tycker är extremt jobbigt.

Vill absolut inte lämna det här huset men Dennis måste få sin egna tid och det är något som är självklart. Men nu när jag känner mig så utsatt vilken situation jag än befinner mig i så blir jag svag och irriterad på minsta lilla. Tyvärr så är det så det är för tillfället.. Får helt enkelt bita ihop och se hur framtiden stakar sig. Tror dock inte att det blir någon skola imorgon heller. Måste ta lite tid till att samla mig. Men på måndag så är det skola som gäller, punkt slut.

Inga kommentarer: