onsdag 1 april 2009

Mitt solsken!


Jag är trött efter en dag full med roliga aktiviteter. Imorse så vaknade jag upp och var hiskeligt grinig och det gick ut över Dennis men jag skyller på den groteska huvudvärk som jag har haft hela dagen. Vi gick upp ur sängen och D gjorde frukost till oss, ägg och bacon fick det bli. När vi var mätta och belåtna så myste vi framför tvn tills vi bestämde oss för att ta på oss kläderna och springa till Konsum för att köpa fika. Solen sken som bara den och vi njöt av det varma och fina vädret. När vi kom tillbaka hem med två paket kakor och en läsk så satte vi oss på deras altan och bara myste samt tog en massa gullkort, jag bad även Dennis ta ett fint kort på sig själv medans jag gick in och när jag kom tillbaka så hade han tagit kort på sin håriga mage. Mysigt! Vi hade extremt kul och vädret gjorde oss på väldigt bra humör. Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Vilken tur att han kan göra mig så glad jämt och ständigt! Efter att ha setat ute någon timma så kom Oskar förbi och härjade loss. Vi åkte med honom hem, satt där en stund och begav oss sedan till den stora staden Katrineholm. De skulle hämta en megafon och innan det så hamnade vi på Gatstuberg. Solen sken otroligt mycket och det värmde att sitta där på berget bredvid mitt hjärta. Dock drog vi ganska tidigt. De hämtade sedan megafonen och släppte av mig. Åkte sedan till Willys och köpte lite käk, cola och godis. Och nu sitter jag här och har inte ett skvatt att göra. Jag skulle behöva städa mitt rum och tvätta lite kläder men vi får se sen om jag orkar med det. Tjong!

Inga kommentarer: