måndag 20 april 2009

Trötthet är inte min vän.


Somnade tidigt igår efter att ha varit och grillat i Högsjö tillsammans med Dennis, Oskar och Jennifer. Vi åkte först till Vingåker för att handla lite mat och sådant gott som skulle grillas under kvällen. Sedan åkte vi till Pissmyreön (?) och där satte vi igång med allt vad grillning har med att göra. Hämtade ved, plockade fram alla godsaker och började grilla. Jennifer och jag umgicks medans grabbarna lekte med sina spjut. Var även och grillade i lördags, fast då fick jag sitta själv medans grabbarna lekte med spjut då med. Min helg har varit väldigt lugn och det har varit skönt. Det har inte varit något onödigt ståhej så jag har njutit av tystnaden.

Har dock tyckt synd om Dennis hela helgen eftersom att jag har varit grinig största delen av tiden och jag ångrar mig så mycket. Han ska inte behöva stå ut med mitt skitsnack och mina onödiga kommentarer som jag vill ta tillbaka samma sekund som de försvinner ut från min mun. Jag vet att han tar illa upp och det gör även jag när jag beter mig så illa som jag gör. Jag saknar att vi inte gosar lika mycket eftersom att vi nu bara är griniga på varandra vilket oftast är mitt fel. Men igårkväll så somnade vi sött tillsammans och det var mysigt! Vaknade upp med honom imorse också. Vi satte på en film och skrattade så högt tillsammans så att taket nästan lyfte. Nu kommer jag inte träffa honom förrens på onsdag men det ska bli lite skönt faktiskt. Jag måste få sakna honom lite också <3

Inga kommentarer: