lördag 18 april 2009

Trött som ett as.


Klockan är inte mer än tolv på förmiddagen och jag vaknade lite innan elva. Skulle bra gärna vilja fortsatt sova men riktigt så blev det inte. Jag vaknade av att pappa lekte med hunden, vilket brukar kunna låta ganska mycket. Men jag blev inte arg utan bara glad. För idag så ska jag åka till Högsjö! Med tanke på hur illa det gick igår så ska det bli skönt att få träffa älskling igen och prata med honom ordentligt utan folk runtomkring. Vart otroligt besviken igår och nu vet jag att det inte är kanske världens bästa ifall vi är ute tillsammans. Med tanke på hur mycket vi umgås i vardagarna så är det ingen bra idé ifall vi umgås på festkvällar. Tråkigt men sant. Nu ska jag straxt åka och handla käk med mamma, Fanny och Elfrida. Jag ska köpa med mig lite godis som jag kan ha i Högsjö. Ska bli mys att komma dit.. Saknar honom, det är jobbigt. Men nu ska jag sluta gnälla. Pöss

Inga kommentarer: