fredag 24 april 2009

Så otroligt tråkigt.


Snodde en lista från Jenny Söderlund's blogg.

1. Tre ord varför du sist spydde?
Jag minns inte
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? Sov som ett as
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Kollade på Weeds
4. Vad hände dig 1995? Jag blev tre bast
5. Vem fick dig att skratta senast? Det kommer jag inte ihåg
6. Vilken färg är din hårborste? Svart
7. Vad köpte du sist? Godis, läsk och fika
8. Vilken färg har du på din tröja? Grå
9. Var förvarar du dina pengar? I plånboken
10. Hur var vädret igår? Soligt men inte 30 plusgrader
11. Vad ser du framemot? Morgondagen
12. Snarkar du? Tror inte det, får göra lite research
13. Vad är 15? Inte fan vet jag?
14. Vilken skostorlek har du? 37-38 typ
15. Vill du klippa dig? Nja men jag borde
16. Är du över 25? Inte direkt
17. Pratar du mycket? När jag har någon att prata med
18. Kollar du på O.C? Nej, men brukade förr
19. Har ditt namn ett "x" i det? Öh, ska se efter.. Nepps!
20. Känner du ngn som heter Steve? Nä kan jag inte påstå
21. Hittar du på egna ord? Har nog hänt, men inte numera
22. Är du en typiskt svartsjuk person? Ibland, ja
23. Vad har du för mobil? Nån Sony Ericsson
24. Vem ringde dig senast? BUP
25. Biter du på naglarna? Nej, det är snuskigt
26. Har du lockigt hår? Yes men plattar det alltid
27. Vilken konsert ska du på härnäst? Hmpf, ingen tror jag
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Ingen
29. Hur många gånger har du svurit idag? Många skulle jag tro
30. Vilket ord säger du ofta? Pung
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Det är lördag, så nej
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? Dennis, min älskling
33. Vad borde du göra nu? Äta upp mitt godis
34. Har du något smeknamn? Karro
35. Sover du mycket? Det må jag säga
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? Mumien - Återkomsten
37. När var du sist ute? Cirka tre timmar sedan typ
38. Har du gråtit idag? Nej det har jag inte
39. Är du en glad person? Ja när jag mår bra
40. Har du roligt nu? Inte ett dugg
41. Vad äter du helst? Godis förfan!
42. Vem var du med sist? Dennis
43. Pratar du i sömnen? Ibland så gör jag det
44. Vem kramade du sist? Min mamma
45. Nämn den bästa personen Dennis
46. Tycker du om någon just nu? Ohja
47. Vill du flytta? Till Stockholm, göra karriär
48. Hur ofta borstar du tänderna? Försöker så ofta jag kan
49. Är du egoist? När jag står framför spegeln så är jag egoist
50. Gillar du att bada? Ja, men får aldrig tillfälle
51. Skrattar du åt allt? Det som är kul skrattar jag åt
52. Vem får dig alltid att skratta? Dennis
53. Gråter du när du tittar på filmer? Japp, grät sist till Marley and Me

Inga kommentarer: