söndag 5 april 2009

Högsjö rocks my world.

Klockan är kvart i nio på kvällen och jag sitter i en källare som luktar man (läs: svett.) Dennis repade med sina grabbar tidigare denna kväll och som tur är så har jag fått ut det mesta av stanken genom att öppna fönstret så att lite frisk luft kommer in. Det behövs i en kvav källare om man säger så. I rummet bredvid mig så sitter Jennifer och Sanna. De ser på film medans jag knappar på tangentbordet med full entusiasm. Jag har umgåtts med Jennifer den största delen av dagen och vi har haft riktigt kul! Vi tog en tripp ut i Högsjö's vackra miljö, gick två hundra meter och hann ta cirka trettio kort på vägen. Jag ska lägga upp bilderna när jag kommer hem för jag har tyvärr inte min kamerakabel med mig. Vad knasigt det kan bli. När man väl behöver en sak så finns det inte nära till hands. Som Dennis just nu, han befinner sig i Katrineholm och lämnar av en vän och jag saknar honom så det bränner i hela kroppen. Men han kommer snart tillbaka och jag längtar skiten ur mig.

Jag kom hit till Högsjö igår och jag mådde bra fram tills på kvällskvisten. Då låg jag i en underlig ställning och grät som ett barn medans Dennis varsamt strök mig på ryggen. Anledningen var en brännade mensvärk som gick in ända in i benen på mig. Han måste ha lidit av att se mig så miserabel eftersom att han sa: det är så jobbigt att se dig såhär. Jag har nog världens bästa pojkvän och det blev han väl påmind om igår. Innan jag låg och grinade så hade vi ett slagsmål och inte något litet heller. Vi var jävligt arga på varandra, han var arg för att jag var arg på honom. Det hela hade ingen grund egentligen. Vi slogs med knytnävar lite här och var, bland annat på armar och ben. Vi slängde petflaskor på varandra och det gjorde ont. Det värsta var att jag skallade honom på näsan så att han började blöda näsblod. Jag skrattade, men innerst inne jag hade jag riktigt dåligt samvete. Fyfan, det gick verkligen vilt till.

Så Dennis, nu kommer min ärliga ursäkt: Förlåt, jag älskar dig. Jag ska inte skalla dig igen. Du är mitt allt och jag vill inte mista dig trots att jag är agressiv och slåss som en panda! Puss på röva'!

Inga kommentarer: