lördag 4 april 2009

Vårkänslorna flödar över!

Solen skiner på som bara fan och jag njuter verkligen av det. Efter att ha haft en sådan lång och vidrig vinter så uppskattar man värmen som solen för med sig. Jag ska straxt springa ner och äta någonting för klockan kvart över tre så ska jag ta bussen till Högsjö för att umgås med D. Han ska visserligen spela in idag men jag kan sysselsätta mig med annat. Som att ta en promenad i det underbara vädret och snacka skit med hans lillasyster. Jag har egentligen ingenting mer att skriva! Jag ska nog snart sätta mig ute på altanen och suga in så mycket av våren som det bara går. Jag undrar om man kan få lite färg på den bleka hyn. Dennis klagar alltid på att jag är så blek och ser sjuk ut så jag bör få lite färg snart. Lagom tills min födelsedag så ska jag vara apbrun! Wow.

Inga kommentarer: