måndag 6 april 2009

Min sötnos är här.


Ja, min älskling är här och spenderar natten med mig. Vi har precis käkat mat och det blev kyckling och potatiskroketter. Det var meningen att jag skulle laga mat men det blev inte riktigt så. Mådde så illa så mamma var jättesnäll och gjorde det istället för mig! Tack mamma, jag älskar dig. Hur som helst så sitter jag och redigerar bilder och Dennis ser på Chuck and Larry. Han skrattar och har sig hela tiden och tycks tydligen njuta av filmen trots att han sett den förr. Han brukar inte vilja se filmer mer än en gång. Han ser mycket ensam ut och jag ska snart göra honom sällskap så fort att jag har skrivit lite här. Jag har ju spenderat några dagar hemma hos D och det har varit mycket mysigt. Jag ska kanske följa med honom hem imorgon igen efter att vi har varit här.

Jag är så himla klantig! Jag har tappat bort mitt busskort som gick på 600 kronor! Det känns jättetråkigt men jag ska förmodligen köpa ett nytt och nu ska jag verkligen hålla reda på det. Jag får stoppa det i plånboken så att jag verkligen inte har bort det för plånboken är inte så lätt att ha bort om man har den ligger i väskan hela tiden. Som tur är så har jag världens snällaste föräldrar som nästan köper allt jag vill ha vilket de inte ska behöva göra heller.. Känner mig lite illa till mods eftersom att jag ber dem om pengar hela tiden. Men har jag inte ett busskort så kan jag knappt ta mig till Dennis och det hatar jag.

Nu ser han otålig ut så jag ska gå och göra honom sällskap. Min baby <3

Inga kommentarer: