lördag 11 april 2009

Påsk och gitarrspel.

Klcoakn är straxt efter elva på kvällen och jag roar mig med att skriva medans Dennis spelar på sin blåa fina gitarr. Idag så har vi varit i Fasstorp och fikat hos hans mormor och morfar. En hel del andra släktingar var även där och det bjöds på skitgod mat samt fika. Det var ju inte fy blä heller. Vi gungade även emellanåt och tog en promenad ner till sjön där de kastade macka, jag fick snällt stå och se på eftersom att jag totalsuger på att kasta macka så jag nöjde mig med att vara åskådare för en liten stund. Nu ikväll så har vi slappat, ätit mer mat och käkat godis. Morsan och farsan kom hit (jävligt otippat må jag säga) och lämnade påfyllning till telefonen. De hade Zingo med sig och de följde med oss till baksidan där vi drack påskmust och snackade rent allmänt. Det var kul att våra föräldrar fick träffas efter de snart fyra månader som jag och Dennis har spenderat tillsammans.

Nu ska jag och Dennis gå ut en stund och sedan förhoppningsvis sova för jag är alldeles slut. Miwh.

2 kommentarer:

Elfridiskt sa...

Haha, va? Det lät nästan lite för spontant för att vara våra föräldrar. Men coolt, och mys! :)

Den Konstiga sa...

Heeeeeej, bror här :)
Kul att jag hitta din blogg igen så man vet vad du gör :) Ska kolla upp det där med Malmköping på tisdag. Så får vi spika vilka låtar du ska sjunga oxå ;)
Kram Stefan