fredag 17 april 2009

Topp fem här kommer jag!


Jag blev tillfrågad igår att bubbla till Sörmland topp fem och därmed ge en intervju! Fyfan vad glad jag blev men idag så gick det över till nervositet. Fick samtalet lite innan tolv och medans jag satt på övervåningen så satt Dennis där nere och lyssnade på allt jag sa genom radion. Han satt även och lekte med en hundleksak som piper utav bara helvete och jag kunde inte hålla mig för skratt! Började alltså garva under tiden som jag gav en direktsänd intervju i radio. Det kändes roligt men jag var samtidigt otroligt rädd för att göra bort mig men det gick verkligen skitbra! Jag är otroligt nöjd och min syster trodde aldrig att jag skulle kunna hålla mig så samlad som jag gjorde. För at vara ärlig så trodde inte jag heller det. Men fy sjutton, så nervös har jag aldrig varit förut. Men som tur var så gick det asbra.

Ikväll så ska jag ut tillsammans med Dennis, Oskar, Mackan och Ilse. Det ska bli skitkul eftersom jag inte har varit ute och festat på väldigt länge. Party säger man inte nej till när det blir en massa roligt folk. Vi ska ha förfest här hemma och storasyster ska även ha hit några vänner så vi blir ett litet gäng. Innan jag ska duscha och göra mig iordning så måste jag städa rummet, det ser förjävligt ut. Har plockat bort det värsta men nu är det bara alla dammråttor kvar. Har säkert inte dammsugit på en månad men nu är det fan dags för det. Har båda mina fönster öppna nu och vårluften kommer in i mitt rum. Det blåser skönt och jag njuter av att värmen äntligen börjar komma på riktigt.

Det träliga med kvällen är att jag inte vet vad fan jag ska ha på mig. Funderar på en helsvart outfit med ett par ballerinas bara. Eller ska jag ha min blommiga kjol tillsammans med ett vitt linne? Jag har ingen jävla aning men jag har ganska många timmar på mig att bestämma mig som tur är. Vi ska ju till Gastuberg och då vill man ha lite varmare kläder på sig. Efter det så kanske vi drar vidare på fest vilket jag hoppas på. Vill så väldigt gärna ut och umgås med folk och kanske till och med knyta nya kontakter, det vore inte helt fel.

Nu ska jag dra fram dammsugaren! Puh.

Inga kommentarer: