måndag 20 april 2009

Måste få visa dig hur jag känner.


Dennis Thomas Strand. Jag älskar dig verkligen och så som det ser ut nu så ska jag ha dig kvar sålänge jag lever. Sen den första stund jag verkligen såg dig då du började i samma klass som mig kommer jag alltid minnas som om det var igår. Du var rocksnubben som jag var så nyfiken på, som jag bara ville göra till min egen. I början så var du svår och du var inte ett dugg intresserad av mig och det är väl förståeligt. Jag kan inte klandra dig egentligen. Men sedan bytte jag taktik; istället för att vara efterhängsen så sket jag i dig och tydligen så fungerade det för nu har jag dig och du är bara min. Jag minns när jag kom till dig första gången då vi umgicks på riktigt för första gången. Innan dess så var jag bara ett strul för dig och du likaså för mig. Men när jag somnade bredvid dig för första gången så visste jag att det var dig jag ville ha och ingen annan. Jag kom från ett kaosaktigt förhållande och att få hamna i samma sällskap som dig var himmelriket. Jag hade aldrig varit så lycklig som jag var när jag åkte hem från dig och vi hade precis bestämt att vi faktiskt var tillsammans. Det kommer jag aldrig glömma. I fyra månader så har jag haft dig vid min sida och förhoppningsvis så blir det mycket mer än så framöver.

Vi har våra upp och ner och det kommer vi alltid ha. Jag måste erkänna att jag har tvekat på dig och mig många gånger men sedan när du har strukit mig över ryggen eller kysst mig så ömt så har jag slagit bort den där tanken och den har inte kommit tillbaka igen. Det är det som gör dig så bra: du kan radera all smärta genom att bara säga "Du är så söt, du har så len hy, jag älskar dig". Allt det där gör så att jag känner mig som en prinsessa. Då jag kommer till dig några gånger i veckan och jag sminkar mig extra fint och sätter på mig fina kläder och jag vet att du uppskattar det. Jag kan ibland känna hur du granskar mig och tycker att jag ser söt ut. En blick kan säga mer än tusen ord.

Du är väldigt spontan och vi hittar alltid på saker tillsammans. Det kan vara allt från grillning, bio eller att bara se på en film tillsammans med en skål popcorn i knät. Skulle vi ha suttit dag ut och dag in och inte ha gjort någonting så hade det inte gjort något egentligen för hela du är urkul och skulle din humor försvinna så skulle en stor del av vårat förhållande också försvinna. Jag kan inte skriva en hel text utan att nämna det jag älskar mest med dig: ditt leénde, dina söta komplimanger till mig, dina vackra ögon, ditt lena hår, din snygga rumpa, din underbara kropp och dina snygga ben. Det finns så mycket som jag skulle kunna nämna om dig. Jag älskar till exempel din leverfläck som du har på höger sida av överläppen. Jag älskar din "jag-bryr-mig-inte-om-vad-fan-du-tycker-stil" och den ger mig samtidigt energi! Med dig så kan jag vara äcklig. Rapa som en man och fisa som en grottmänniska. Inte för att jag brukar fisa så att det hörs men huvudsaken är att jag inte alltid behöver bry mig om hur jag ser ut eller hur jag beter mig. Jag är inte alltid fräsch, nysminkad och nyfixad i håret men du kan säga "du är så söt iallafall". Jag kommer alltid att hålla dig nära mig vad som än händer. Är det så att du flyttar till hösten så kommer jag göra allt för att skrapa ihop några slantar så att jag kan ta mig till dig varje helg. Du är värd allting vackert som finns att få på denna jord. Jag älskar dig så det gör ont. Vill aldrig mista dig, inte för något annat i världen <3 Din Karolina Irené Östlund

Inga kommentarer: