söndag 1 mars 2009

Paramore - My heart

Det känns som att jag ska be om ursäkt till hela världen för vad jag gör och har gjort. Det är aldrig meningen att göra någonting fel. Det är inte meningen att reta upp någon eller få någon att känna sig illa till mods. Jag försöker bara vara mig själv men det är inte alltid det går som jag vill. Till viss del så känner jag mig kluven och jag vet inte hur jag ska hantera vissa problem men jag försöker iallafall. Jag försöker att inte bete mig som en total bitch eftersom att det inte är någon som uppskattar det. Dessutom så vill jag inte vara den typ av person heller. Jag vill bli omtyckt och älskad av de flesta eftersom att jag vill omge mig med underbara vänner, familj och pojkvän.

Jag har känt mig som världens mest sämsta person i helgen och då menar jag verkligen världens sämsta. Jag har betett mig som en skit gentemot D. Det hela beror på mitt dåliga självförtroende och svartsjuka. Det är klart att han ska få umgås med båda könen, men ibland så är jag så pass trångsynt så jag ser inte det. Jag vill att han ska få allt i hela världen men jag vill att han ska vilja ha mig mer än någonting annat. Jag kanske ser lite för långt och sätter mig i första hand. Det måste jag sluta med! Mina vänner, min familj och min pojkvän betyder ju mest för mig och ingenting annat kan tränga sig igenom och förstöra något. Jag ska sluta att tillgodose med mina behov före andras. Jag ska sluta med att vara trångsynt och elak så fort det inte passar mig. Varken Dennis eller någon annan förtjänar att få min grymhet kastat i ansiktet. Hur som helst så hoppas jag att mina nära och kära vill stanna hos mig även fast jag är dum i huvudet lite då och då.

Inga kommentarer: