fredag 6 mars 2009

Paramore - Misery business

Hallelujah det är fredag! Det blev ingen skola för mig idag pga att jag är så jädrans trött så att jag skulle kunna bryta ihop vilken sekund som helst. Men jag ska inte lata mig för det, nej. Jag ska städa mitt rum för ikväll så kommer Arvid, Oskar och Johnny förbi här! Ska bli otroligt trevligt med lite sällskap för en gångs skull. Jag älskar de där grabbarna och har alltid lika roligt med dem. Eftersom att D ska ut och partaja ikväll så måste jag ju också sysselsätta mig med något. Jag har bunkrat upp med munkar, godis och ölkorv. (Ja, jag gillar ölkorv!)

Imorgon så skall jag åka till Asker och fira min bror. Han och pappa fyller smidigt nog på samma dag. Farsan blir 59 och storebror blir 27! Jag ska även få träffa min lilla brorsdotter som snart är tre månader gammal. Hon föddes på samma dag som jag och D blev tillsammans så jag har råkoll! Det ska bli skönt att träffa min lilla skitunge. Hon har som en liten tuppkam på huvudet som tydligen inte går att få ner. Hon är så rackarns söt så jag dör!

Nu ska jag gå ner och fixa till lite soppa med bröd. Kanske klämmer i mig en Billy's pizza när jag ändå är på gång. Jag har bestämt mig för att gå upp i vikt då jag gick ner 6 kg för ett litet tag sedan. Känner mig ganska matt och energilös så jag ska försöka lägga på mig några kilo. Det är inte alla tjejer som verkligen förstår att de väger för lite. Men jag ska ta mig i kragen och äta. Ätstörningar är inte kul alls så jag undviker den delen!

Inga kommentarer: