måndag 23 mars 2009

Innocent Roses rules.

Just nu så sitter jag hemma hos Dennis i hans lilla soffa med laptopen i knät. I rummet bredvid så spelar han och Oskar guitar. Det låter faktiskt sjukt bra. Jag måste säga att det bara låter bättre och bättre för varje gång. Jag kanske skulle försöka att spela in i smyg men jag är inte säker på om det går så jävla bra med tanke på att inspelningen på min dator aldrig låter bra utan det brusar mest. Nej men jag njuter faktiskt riktigt mycket av att höra min baby spela. Jag tycker att han är sjukt bra men han tror mig aldrig tyvärr och det tycker jag är tråkigt. Jag får helt enkelt ta att övertala honom och få honom att tro mig som han borde.

Jag stannar här en natt till! Jag har ingen ork till att åka buss och jag gillar faktiskt att vara här som är en riktig överraskning för alla som har läst min blogg tidigare. Sitter för tillfället och ser på Two and a half men och lyssnar på killarna samtidigt. Käkade för ett litet tag sedan och det var dagens första måltid. Klockan är snart åtta och det är lite klantigt men jag åt faktiskt frukost vid klockan två idag så jag skyller därmed på det med tanke på brist på matsug under dagen.

Nu kom även Jonathan och Marcus hit så nu är det jag och fyra grabbar. Hjälp! Det känns ruggigt att vara så jössanens kvinnlig. När man är med killar, ska man vara lika grabbig själv eller ska man vara extra tjejig? Jag har inte lyckats kommit fram till en bra balans ännu men jag antar att det kommer så småningom. Nu ska väl jag joina resten av gänget och vara lite social trots den höga musiken. Jag ska även ringa morsan och säga att jag inte kommer hem idag. Det får helt enkelt vänta tills imorgon. Och ja, jag ska till skolan imorgon.

Inga kommentarer: