fredag 27 mars 2009

Fredag? Vad är det?

Det är tidig fredagsmorgon och det känns hemskt. Jag har ont i huvudet och i magen. Kämpar för att hålla smärtan borta men det hjälper inte. Eftersom att jag missade första lektionen så börjar nästa om två timmar. Jag hoppas att jag mår bättre då iallafall. Vill verkligen inte missa mer i skolan men tyvärr så är det lätt hänt att man tar sig en liten sovmorgon.

Igår så försökte jag ju färga håret rött men det var tyvärr bara utväxten som fick färg. Men hur som helst så ska jag nog färga över det idag, antingen mörkbrunt som tidigare eller svart. Jag har ju hela dagen på mig att bestämma mig för hur jag vill ha det. Skulle ha åkt till Högsjö idag, trodde jag iallafall. Men D berättade igår att han ska ut ikväll så jag får snällt vänta tills imorgon. Jag saknar honom som en tok men jag håller tappert ut och vet att jag får träffa min idiot imorgon. Får helt enkelt sysselsätta mig med annat ikväll, t.ex plugga och städa. Umgås med familjen och sådana saker.

Inga kommentarer: