fredag 13 mars 2009

Rihanna - Shut up and drive

Klockan är nu tio minuter över fyra på eftermiddagen och jag funderar på att städa mitt sjukt äckligt stökiga rum. Jag orkar liksom bara inte men jag måste ta tummen ur arslet snart och göra det. Skolan idag gick prima! Fast det hade varit så mycket bättre om D hade varit där men det var han dock inte. Nåväl, nu sitter jag bara och väntar tills söndag då han kommer hit och gosar järnet med mig. Jag gjorde matteprov i skolan idag och fick godkänt! Det känns verkligen jättskönt att jag kommer någonvart med det hela. Det ska bli skönt att få mitt riktiga godkänt sen! Väntan är olidlig. Jag gjorde även ett prov i musikteori och det gick nog åt helvete om jag ska vara helt ärlig. Nu har jag åtminstone försökt!

Jag ska alltså på hemmafest ikväll hos Jens Rödskägg. Det ska bli riktigt kul att komma ut eftersom att jag oftast är hemma eller i Högsjö på helgerna. Jag brukar inte gå ut och festa längre, det känns som att den tiden är över när den egentligen bör börja nu. Men det är aldrig försent för att partaja, den saken är klar. När jag är åttio bast så ska jag glida runt med min permobil på alla kroger. Jag ska ragga på alla unga killar. Jag tänker inte sluta leva bara för att jag blir pensionär! Man måste ha framtidsvisioner, och i detta fall så är mina lite överdrivna..

Snart så är det dags att börja göra sig iordning! Mitt huvud sviker just nu eftersom att jag har huvudvärk men det kommer nog gå över om jag dricker lite och tar en ipren. Det brukar gå över då iallafall. Det kommer nog bli mycket trevligt på festen ikväll! Jag ska ju dit med storasyster och umgås med hennes vänner som är betydligt mycket äldre än mig. Jag kommer ju definitivt vara yngst på hela festen och det vill jag ju inte. Hujja.

Inga kommentarer: