lördag 14 mars 2009

Paramore - Let the flames begin

Jag vaknade för några timmar sedan och nu är jag någorlunda pigg. Jag var tvungen att ringa D och se så att han var hemma i säkert förvar. Och det var han som tur är! Om ungefär en timma så kommer storebror tillsammans med sambo och dotter hit. Elfrida fyllde år i måndags så de kommer för att fira henne idag. Då blir det köttbullar, tårta och fika! Himla mumsigt faktiskt. När vi väl har tryckt i oss all mat och fika så ska jag åka med dem en liten bit. De ska släppa av mig i Högsjö så att jag kommer hem till min älskling. Han var otroligt underbar i telefon igår. Han har nog aldrig varit så söt när vi pratat i felletonen förut. Jag har sådan tur som har en sådan fin pojkvän. Han är värd allt underbart som existerar på denna jord.

Min kväll igår vart ganska tumult och kaotiskt. Jag hade två grabbar som kladdade på mig hela kvällen och till slut så fick jag gå hem för att det blev för mycket. Sådant orkar man inte bara med när man är på fest nykter och de andra är fulla. Fyfan för att vara halv-nykterist. En av killarna gav verkligen inte med sig! Min systers pojkvän Henrik fick till och med hota honom, inte ens det fungerade. Så jag lämnade grabbarna grus på festen som gick mig på nerverna och vandrade hemåt. Det var då jag ringde D och det var då han var så underbart söt. Jag fick absolut inte lägga på eftersom att han ville prata med mig. När han är ute och festar så brukar inte han vilja snacka för fem öre men igår så var det andra bullar. När jag till slut kom hem så såg jag på Stepbrothers tillsammans med mamma. Jag somnade i soffan och vaknade av att mammas telefon ringde, storasyster ville nu bli upphämtad. Jag drog med mig filten och laptopen upp och la mig i sängen. Somnade som en fis och vaknade inte förräns klockan nio imorse. Alltid när D har varit ute och festat så brukar jag bli orolig och vaknar därmed tidigt på morgonen. Jag försökte somna om men det gick helt enkelt inte. Jag fick sova i ungefär nio timmar inatt iallafall och det hurrar jag för.

Inga kommentarer: