torsdag 19 mars 2009

Skid Row - Slave to the grind

Klockan är kvart över fem på eftermiddagen och snart så somnar jag helt klart. Det är fortfarande sol ute och det är lagom temperatur. Inte för att jag har varit ute på några timmar men iallafall. Snart så ska nog iväg och handla lite mat med mamma. Det blir korv och pommes, det är mitt val. Så jag ska laga mat åt alla sex personer som befinner sig i detta hus just nu. Systers vän Zandrah är här. Även syrrans pojkvän så det blir en hel del mat egentligen.

Jag har varit riktigt duktig idag! Det första jag gjorde när jag kom hem var ju att tvätta lite kläder. Jag har nyss hängt upp dem! Och innan det så gjorde jag klart mitt arbete om befolkningsökning. Så nu har jag en sak mindre att ägna mig åt. Så nu kan jag ta och slappna av resten av eftermiddagen och kvällen. Jag har den fjärde säsongen av OC som jag ska ägna mig åt ikväll. Jag har aldrig varit ett riktigt fan av en tv-serie sådär men jag gillar OC och har alltid gjort det men aldrig brytt mig att hinna se det på tv.

Lyssnar just nu på Michael Jackson och ska snart ta och hitta på någonting. Jag börjar bli ganska uttråkad. Jag kanske ska fråga syster och resten av gänget och fråga om de ska följa med och handla? Ja så tror jag nog att det får bli. Om ett litet tag.

Måste bara säga att jag älskar D

Inga kommentarer: