måndag 2 mars 2009

Sum 41 - Handle this

Herregud vad jag är klantig. Jag missar första lektionen och nästa börjar inte förrens 11.25! Dock ska jag dit tidigare. Det är alltid skönt att umgås med hela skolskaran som jag totalälskar! Varenda människa på estet är så jävla bra. Det känns som att det här kommer kunna bli en riktigt bra dag. Jag ska stanna i skolan ända fram tills konserten börjar ikväll. Efter konserten så ska vi ju rigga ner också. Så jag är nog inte hemma förrens ganska sent skulle jag gissa på. Hinner inte mellanlanda hemma innan vi ska vara i skolan igen så jag struntar i att åka hem. Jag slutar kvart i fyra och vi ska vara där halv fem igen så jag ser ingen mening med att lämna skolan då.

Snart är det dags att göra sig iordning ordentligt. Klockan är bara nio så jag har cirka två timmar på mig att göra mig klar men jag ska åka till skolan lite tidigare ju. Fram tills dess så ska jag bara lyssna på musik och kanske läsa några bloggar. Som tur är så slipper jag stressa medans jag gör mig iordning vilket är skönt. Då brukar det bara bli kaos utav det hela. Ska även ringa D och få upp honom ur sängen så att han kommer till skolan idag. Jag vill ju inte att han missar konserten, eller skolan heller för den delen! Men det lär bli tufft eftersom att han är ganska svår att få upp på morgonen, till och med värre än mig.

Inga kommentarer: