söndag 29 mars 2009

Myskväll.

Igår så åkte jag till Högsjö. Dennis och Oskar kom och hämtade upp mig vid Konsum. När vi precis hade åkt ut ur Katrineholm så var vi tvungna att vända eftersom att jag hade glömt mina jädrans p-piller. Med i bilen fick vi glass och pepsi. Grabbarna ville så gärna ha det. När vi kom fram till Högsjö så gick jag och D och la oss på en gång. Jag var så förbannat trött eftersom att jag inte hade sovit på nästan hela natten så vi sov i fyra timmar. Vid klockan åtta på kvällen så cyklade vi bort till Oskar. Där spelade vi Buzz och sov på film. Vid tolv så åkte vi hem eftersom att jag i stort sätt sov i Oskars soffa. Men jag somnade dock inte direkt när vi kom hem. Var nog uppe till två åtminstone.

Vi sov till ungefär tolv idag vilket var ett mirakel eftersom att jag fick upp D ur sängen så tidigt. Hela dagen så har vi tagit det lugnt och bara myst. Åkte hem tjugo i fem och nu sitter jag och ser på Cadillac Records. Jag har komit en halvtimma in i filmen och jag hoppas att den är lika bra igenom som den har varit hittills. Om ungefär en timma så kommer familjen hem. Då blir det donkan för min del. Lite skräpmat gör mig alltid glad. Nu ska jag fortsätta se på filmen. Sedan äta mat, städa och fixa lite tvätt.

Inga kommentarer: