söndag 29 mars 2009

Beroende av beröring?


Jag har en pojkvän som är alldeles underbar hela han. Han både ser bra ut och är jättegullig. Något jag verkligen tycker om med honom är att han alltid tar på mig. Inte på ett sexuellt sätt utan han sitter alltid och smeker min hand, min arm eller mitt lår. Han ger inte med sig. Jag vet inte om det var igår eller imorse, men hur som helst så sa jag till honom att jag älskar hans händer och den charmör som han är sa; Vilken tur, för du kommer inte bli av med dem. Jag har aldrig träffat någon som vill röra mig så mycket som han vill och gör! Det får mig att känna mig älskad och väldigt levande. Jag vet att han alltid finns där oavsett vad som händer. Och att känna hans händer på min mage, rygg och ben får mig att känna en sorts trygghet. Jag tror att många håller med mig när jag säger att beröring är alldeles underbart och det är en stor del utav ett förhållande. Om han helt plötsligt skulle sluta ta på mig så skulle jag känna mig tom och jävligt obehövd. Men jag behöver honom. Varje dag. Jag börjar helt ärligt bli beroende av hans beröring och jag älskar det. Jag vill inte att han ska sluta för då kommer jag mista en del utav honom. Det är ju så han är och jag vill inte ändra på någonting. Jag vill att han ska vara sig själv och ingen annan.

Inga kommentarer: