måndag 30 mars 2009

Vad kan jag säga?


Jag har alltid varit shoppingkåt så länge jag kan minnas. Brukade alltid få en hundralapp varje fredag när jag var yngre och de gick oftast åt till något billigt klädesplagg. Idag så har jag faktiskt fått en jeansjacka och ett par skor i tidig födelsedagspresent av mamma och pappa! Fyhelvete vad mina föräldrar är schyssta, jag dör. Jag älskar dem! Jag ville köpa grejerna medans de fortfarande fanns och köpa så jag högg in idag helt enkelt. Mamma och storasyster köpte ett varsitt par skor. Det var ta tre betala för två så morsans skor fick vi liksom med på köpet. Jag är glad. Och imorgon så ska jag köpa mig en brun väska. Den är ganska liten och smidig, lagom bra att ha till skolan när man inte ska ha för överdrivet mycket grejer. Den rymmer inte ett stort skrivblock men det är bra att ha den när man inte behöver ha så mycket saker med sig. Supersmidigt!
Jeansjacka från Åhléns 349 :-
Skor från Skopanthern 200 :-
Värst vad man fyndar.

Inga kommentarer: