lördag 28 mars 2009

Illamående för fulla muggar.

Klockan är straxt över tio på morgonen och jag mår illa. Låg uppe från klockan tre till sex inatt och bara mådde extremt illa. Jag hoppas verkligen att jag inte åker på någon vinterkräksjuka nu. Man vet aldrig när det kan slå till. Jag ska ju till Högsjö idag och då vill jag inte må dåligt. Jag ska ta och hela mig med lite blåbärssoppa och kiwi. Jag hoppas att det hjälper någorlunda. Det är iallafall nyttiga vitaminer i båda så då får jag i mig det! Dessutom är det ju tokgott. Riktig mat får vänta tills illamåendet har gått över. Jag tänker inte riskera någonting. Men nu ska jag hoppa in i duschen, sminka mig och platta håret i väntan på att Oskar och Dennis ska hämta upp mig. Fast med tanke på att dom var ute och festade igår så skulle jag tro att de ligger och sover ganska sött. Men det är alltid bra att vara förberedd! Tjong.

Inga kommentarer: