lördag 7 mars 2009

Duffy - Enough love

Vilken härlig dag detta ska bli! Vaknade tyvärr helt genomdröpt av svett pga en läbbig dröm som jag hoppas inte var sann. Jag har iallafall precis kommit ut ur duschen och snart så är det dags att göra sig iordning. Vid ett så ska familjen Östlund sätta sig i bilen och bege sig mot Asker där farsan och brorsan ska firas lite smått. Lilla Ebba kommer ju vara där och det var ett tag sedan som jag träffade henne. Flera månader faktiskt! Det ska bli skönt att ha det lilla livet med tuppkam i famnen igen. Det där med tuppkammen är en ganska rolig historia: den går inte att få ner. Hon är hur underbar och söt som helst! Sist jag träffade skitungen så sov hon och bajsade bara. Hon hade ögonen öppna ett litet tag men nu hoppas jag att hon kommer vara mer vaken och alert.

Efter familjens tripp till Asker så ska jag till Högsjö och så är det med det. D har varit ute och festat hela natten och gick och la sig nyligen (klockan är snart elva på förmiddagen!) Han var lite tveksam men jag tänker åka dit iallafall. Jag behöver verkligen träffa honom och prata av mig. Han är så bra, han lyssnar på vad jag säger och det tycker jag om. Han stöttar mig men i nuläget så skulle jag behöva lite mer stöd än så. Min osäkerhet tar över mig och jag vill inte ha det så. Jag vill ju vara glad hela tiden och må bättre än gudarna själva! Jag tror att han kan hjälpa mig med det.

Grattis till storebror Andreas och pappa Conny som fyller idag! ILY

Inga kommentarer: