söndag 22 mars 2009

Aerosmith - Angel


Klockan är sex på kvällen och jag får snart hål i skallen. Dennis sitter och spelar gitarr medans jag har superont i skallen men jag har inte hjärta nog att be honom att sluta eftersom att han tycker att det är så kul. Visst låter det skitbra men jag är bara alldeles för trött helt enkelt. Idag så har vi varit i Brevens och hälsat på hans mormor och morfar samt deras hund Silla. Det var riktigt kul! Det bjöds på asgod mat och glass till efterrätt. Jag klagade inte. Men till slut så blev det lite för mycket av det goda. Dennis fick dock inte nog utan han åt upp nästan all glass när alla andra var för mätta för att ta det sista. Ikväll så ska vi bara ta det extremt lugnt. Jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska åka hem eller stanna kvar tills imorgonbitti. Men det blir nog så att jag stannar för jag orkar inte vara hemma just nu. Jag trivs ju bra här och då kan jag lika gärna stanna. Men det är ju en dag imorgon också! Hur det blir med skolan får vi se, jag har käkat ipren idag så vi får se hur det blir lite senare. Nu ska jag kasta något på Dennis så att han ska sluta spela för nu får jag fanimig nog. Jag är inte en elak flickvän, men en trött och slut sådan.

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är väl klart att du ska gå till skolan i morgon. Från mamma