måndag 30 mars 2009

Så underbart och vackert!

Såg precis klart på filmen Marley and Me. Jag höll på att dö av både skratt och tårar. Vill man se en film med tokig humor och en gnutta sorg så ska man verkligen se den. Dessutom är Marley världens sötaste hund och man kan inte låta bli att älska honom. Jennifer Aniston och Owen Wilson har huvudrollerna och de gör en fantastisk rollprestation. Den här filmen kommer jag se mer än bara en gång, det kan jag med all säkerhet meddela nu med en gång.

Jag har tråkigt och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag skulle kunna städa mitt rum eftersom att det börjar se förjävligt ut. Till och med mamma blev förvånad när hon såg mitt rum med tanke på att det brukar vara så fint och städat annars. Får ta och ta tag i det där nu! Tjong.

Inga kommentarer: