lördag 28 mars 2009

Marmeladmackor.


Jag har så tråkigt så jag måste skriva ännu en gång. Jag har ingenting att göra fram tills jag blir upphämtad. Jag funderar på att äta lite frukost men med tanke på nattens illamående så håller jag mig ifrån det några timmar till. Vad kan man sysselsätta sig med under tiden? Jag skulle kunna plugga men jag har ingen motivation till det såhär på helgen. Det är ju lördag och då ska man vara ute och festa eller lata sig med baksmälla dunkande i kroppen. Vilket jag antar att D har idag. Jag hoppas att han är tillräckligt stabil för att umgås med mig. Jag träffade honom i torsdags och jag saknar honom. Visst är det otroligt patetiskt att man saknar någon efter bara två dagar ifrån varandra? Visst är det sött men jag känner mig som en jobbig stalker mitt i allt. Jag vill kunna klara mig en hel kväll utan att ringa honom och det gjorde jag i och för sig igår men det räknas inte. Men jag hoppas hur som helst att han mår bra idag. Jag vill verkligen äta någonting men min mage säger ifrån skarpt. Jag kan riktigt höra hur den bara skriker på mig. Men blåbärssoppa ska jag iallafall få i mig. Nu ska jag packa ner lite grejer och sedan få i mig lite energi.

Inga kommentarer: