torsdag 5 mars 2009

Paramore - My hero

Jag är lika trött och sliten som jag brukar vara. Gårdagen var suverän. Den spenderades först i skolan fram till tjugo över två, sedan vid halv tre så tog vi bussen hem till D. Jonathan och Philip gjorde oss sällskap på bussen och det var riktigt roligt att sitta där och lyssna på deras vanliga skitsnack. Dock vill jag inte nämna något av de dumma samtalsämnena här. När vi var framme i Högsjö så la jag mig i D's säng det första jag gjorde, och somnade. Till slut så kröp D ner bredvid mig och vi sov som små barn båda två. När vi hade vaknat så beställde vi pizza och kollade lite på en film. Resten av kvällen spenderades i sängen då vi såg på Comedy Central och Secret window. Vid klockan elva, halv tolv så sov jag som en riktigt jävlarns stock. Men emellanåt så puttar D på mig, skriker i mitt öra och påstår att jag andas konstigt. "Håll käften!" tänkte jag bara, jag sov ju för i helvete. Trots att han är skitgullig så är han påfrestande ibland. Men som tur är så fick han tji för det sedan imorse. Pga att jag sov illa inatt så stannade vi hemma. Men jag var inte där så speciellt länge, vid två så kom pappa och hämtade mig. Jag stannade hemma en liten stund och sedan fick jag skjuts ner på stan och jag klippte mig. Det blev bra. Tunnade ur en hel del så jag har blivit av med en massa hår.

Köpte mig en fin sjal på Lindex också. Varm och mysig, men den kommer passa perfekt i vår också. Jag är så shoppingsugen så att jag dör. Tänkte även köpa mig en tröja men då har jag inga pengar kvar sedan och det måste jag ha. Jag måste vänta tills den sista innan jag får pengar igen och det kommer gå otroligt sakta. Jag får helt enkelt hålla mig ifrån shopping ett bra tag nu. Jag ska försöka spara lite pengar inför sommaren också, så att man kanske kan ge sig iväg på festival eller någonting liknande. Skulle vara skönt att åka iväg någonstans så att man kommer bort lite. Jag pendlar bara mellan Högsjö och Katrineholm, just nu så är det hela min värld. Jag vill ge mig ut på andra spännande äventyr. Antar att det kommer dröja tills jag äntrar vuxenlivet.

Inga kommentarer: