fredag 20 mars 2009

Pink - 18 Wheeler

Klockan är snart elva på kvällen och jag är helt genomtrött. Jag ska hålla mig vaken tills klockan ett ungefär. Då ska jag med Pernilla, Dennis mamma, och vi ska hämta upp honom i Katrineholm. Han är ute på partyrunda så kvällen har spenderats tillsammans med Sanna och Jennifer. Det har varit riktigt trevligt faktiskt. Fast de gick precis upp eftersom att de var trötta båda två. Det känns som att mina ögon ska vika sig ut och in och det är en riktigt obehaglig känsla. Imorgon så ska jag bannemig sova jättelänge eftersom att jag måste sitta uppe och vänta på att få åka och hämta D och sedan hem och sova igen. Så om någon försöker väcka mig imorgonbitti så tänker jag slå på det döva örat och bannemig fortsätta att sova! Jag ska nog ut och ta en kvällspinne snart. Det känns onödigt men kvällskylan som härjar ute kanske får mig att piggna till lite. Kyla brukar ha den effekten på mig. Hela helgen ska ju spenderas i Högsjö och jag kan inte säga annat än att det verkligen är jätteskönt att träffa D igen. Det känns som att vi inte har umgåtts på länge, fast det bara var några dagar sedan. Jag verkligen älskar att ligga i hans famn och sova som ett barn. Jag blir så lugn och hur osams vi än har varit under dagen så är allt som bortglömt när vi ska sova. Då är det bara han och jag, ingenting kan förstöra det.

Han är ju så enormt fin och jag kommer aldrig att glömma honom. Det vill jag inte! Han är bara min och jag kommer inte släppa honom i första taget. Nu är det nog dags att slå på tvn och INTE försöka somna. Jag hoppas att alla har haft en fin fredagskväll, för det har jag.

Inga kommentarer: