torsdag 12 mars 2009

Lily Allen - Him


Vad heter ni?
Karolina Irené Östlund och Dennis Thomas Strand
Hur träffades ni?
Genom skolan, vi går i samma klass.
Hur länge har ni varit tillsammans?
Vi blev tillsammans den 21a december så vi är snart inne på våran tredje månad!
Är ni förlovade?
Absolut inte! Om det ens blir av så dröjer det en jävla massa tid.
Bor ni ihop?
Verkligen inte! Men jag är där väldigt ofta. Det är min fristad dit jag alltid flyr! Han är ganska svår att få hit.
Har ni barn?
Nej, men om vi får det så ska alla heta Zed.
Har båda körkort?
No, men han kanske får om några hmpf.. år?
Isåfall, vem kör bäst?
?
Kommer du ihåg er första kyss?
Ja, jag gör men inte han. Han var skitpackad.
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Det var jag. Han halvsov och det bara for ur mig. Han tog tag i mig och sa: Jag lite småälskar dig med. Först blev jag arg men sen var det ganska charmigt.
Vem är äldst?
Han är ett år äldre än mig teoretiskt sätt. Men det skulle man aldrig kunna tro med tanke på hans fishumor!
Vilka stjärntecken är ni?
Pfft, jag vet knappt vad jag har för stjärntecken.
Vem fyller först på året?
Jag såklart.
Vem är längst?
Han är längre än mig som tur är. Hade inte pallat en kille som är kortare.
Vem sjunger bäst?
Det är nog jag. Men han är adorable när han sjunger iallafall!
Håller ni handen på stan?
Det är väl klart.
Var nån av er oskuld när ni träffades?
Nej, vi var båda erfarna.
Kände ni varann innan ni blev ihop?
Räknas allt raggande? Men nej, det gjorde vi inte. Jag började ragga på fanskapet så fort han började i min klass.
Vad har ni gemensamt?
Vi båda älskar musik. Det är väl typ det. Men det som är läskigast är att vi kan känna vad den andre tänker. Det är svårt att förklara men ack så läskigt!
Blev du kär vid första ögonkastet?
Jag blev inte kär, men en aning tänd! Han kom i skolan med sin rutiga skjorta. Jag trodde att jag skulle ramla av stolen, så snygg han var.
Har ni någon speciell låt?
Det har vi tyvärr inte, men när han kör I remember you med Skid row så dör jag lite.
Har ni stora framtidsplaner?
Vi tar väl varje dag som den kommer.
Har ni gråtit i varandras armar?
Nej, men jag har gråtit i hans armar. Men efter ett tag så var han tvungen att gå ifrån eftersom att han avskyr när folk gråter. Men han kom tillbaka sen som tur är.
Har ni varit utomlands tillammans?
Knappast! Men jag skulle bra gärna vilja följa med honom och hans familj till Grekland i sommar, men det kan jag ju bara drömma om.
Vilket är ert bästa minne?
Det bästa minne jag har med honom tillsammans är när vi låg i soffan och kollade på tv. Det var helt vanligt men för första gången i mitt liv så kände jag ett lugn. Han smekte mig över armen och ryggen och sa så fina ord hela tiden. Han är underbar!
Vem lagar bäst mat?
Jag lagar nog bättre mat än honom. Det enda i matväg han kan göra är att koka korv och poppa popcorn. Han kan ju bre mackor också men det räknas inte.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Vi ser på tv eller film. Myser och omfamnar varandra.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja det måste jag väl säga att vi gör. Men vi är inte för überkåta på varandra hela tiden. Det sparar vi tills vi är ensamma.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Han bor en timma ifrån mig och jag hatar det verkligen. Men Högsjö är ganska mysigt iallafall, de har ju Konsum och en pizzeria.
Blir du lätt svartsjuk?
Ja det blir jag. Fast det håller jag på att träna bort, jag har ingenting att vara orolig för.
Brukar ni bråka?
Nej men vi tjafsar ganska mycket med tanke på att jag alltid är så tjurig mot honom. Men till slut så blir vi alltid sams och då ligger vi och gosar igen och skrattar åt hans groteska fisar.
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Vi pratar mest i telefon eftersom att han är så lat och inte orkar skicka sms överhuvudtaget. Det brukar mest bli kvällssamtal!
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Han har en väldigt fin och gosig mage, trots att den är hårig. Han har en skitsnygg röv och hans armar är to die for. Hela han är alldeles underbar!
Vad använder ni för preventivmedel?
P-piller fungerar som smort. Ingen bulle i ugnen änsålänge.
Brukar nån av er prata i sömnen?
Jag har en tendens att prata i sömnen om jag har en riktigt intensiv dröm men annars är det coollugnt.

Inga kommentarer: