måndag 9 mars 2009

Skid Row - I remember you


Jag har haft en underbar helg tillsammans med min sötnos. Jag skulle inte kunna ha begärt en bättre pojkvän eller vän. Han har stöttat mig otroligt mycket de här månaderna och det är jag väldigt glad för. Det är inte alla som förstår sig på mig eller som ens vill förstå sig på mig. Men han gör det så perfekt så jag kan inte säga annat än att han är perfekt för mig. Hans leénde gör mig alldeles tokig och jag vet inte vad jag ska ta mig till! Det pirrar i hela kroppen på mig när jag skriver det här. Förstå vilken effekt han har på mig om vi då ses och han slår av ett leénde och hela jag sjunker ihop till en hög på marken. Jag är glad att han har fattat tycke för mig. I början så trodde jag att det var fullkomligt omöjligt att få honom och tycka om mig. Men det gick bättre än vad jag trodde. Han blev min till slut och nu kommer jag inte släppa honom ifrån mig! Han är mitt lyckomynt men han är värd så mycket mer än så för mig.

Jag kan inte säga annat än att han är mitt hjärta.
Min älskade själ.
Mitt sunda förnuft.

Inga kommentarer: