tisdag 10 mars 2009

Joan Jett and the Blackhearts - I hate myself for loving you


Snart så är det dags att cykla iväg till Anna för att sedan åka till skolan. Jag är ganska så trött som vanligt men det blir ingen krävande dag idag. Ensemble och grejer tar ju inte så mycket på kroppen varken fysiskt eller psykiskt. Idag så ska vi få nya grupper och nya låtar. Jag hoppas att jag hamnar med bra människor som jag kommer överens med. Fast med vilka man än hamnar med så får man ta det med en nypa socker. Så illa kan det ju inte bli!

Imorgon så kanske vi är lediga pga att alla musiklärare ska vara borta. Jag håller tummarna för att det blir så. Vore skönt med en ledig dag. Imorgon så ska ju D komma till mig och jag längtar faktiskt. Fastän jag var där hela helgen och spenderade dagen med honom i skolan igår så vill jag bara vara med honom hela tiden. Men inte alltför mycket så att vi tröttnar på varandra. Vi brukar kunna störa oss på varandra om vi umgås för mycket, men det är bara bra. Han är bra!

För första gången på otroligt länge så ska jag faktiskt cykla till skolan. Jag har knappt cyklat på hela vintern så vi får se hur det är med balansen osv. Det kanske blir så att jag får lära mig cykla på nytt men så illa är det förhoppningsvis inte. Nu får det räcka med bloggande för denna morgon. När jag kommer hem så ska jag ta arslet ur vagnen och faktiskt plugga. Jag har ett arbete som ska vara inne på tisdag nästa vecka och det måste jag ta tag i ordentligt. Puss på det.

Inga kommentarer: