tisdag 24 mars 2009

Nudlar, lättdryck och pyssel.


Jag är en väldigt frispråkig och kreativ människa om jag får se det hela ur ett eget perspektiv. Jag har alltid nya ideér som gnatar hål i huvudet på mig. Jag är sjukt sugen på att sy någonting. Jag har en dragkedja och en massa nitar som ligger här bredvid mig och jag vill så gärna göra någonting av dem. Jag har inget tyg men jag har en massa klänningar som jag dock inte använder så de skulle jag faktiskt kunna klippa sönder och använda på nytt. Hellre det än att köpa tyg för flera hundra, tänk om det i slutändan inte blir bra. Då ångrar man sig till tusen och får ångest. Jag har varit kreativ sen jag lekte med dockor. Jag brukade designa egna kläder till dem så att de skulle se extra snygga ut. Det såg mest trashigt ut men jävlar anamma vad roligt det var! Jag skulle mycket väl tänka mig att jobba med kläder men då måste man hela tiden komma på nya ideér och det överflödet av inspiration har jag tyvärr inte. Men det jag tänker mig nu är en kjol med nitar på, och dragkedjan såklart. Men jag undrar om det skulle bli bra. Jag får helt enkelt ta och testa mig fram. Hur illa kan det bli?

Inga kommentarer: